LISTA FINALA

ultima actualizare a fost realizata sambata, 25 sept., ora 21.30








10 comentarii:

  1. Sunt unul dintre cei inscrisi pentru proces.
    Ma intereseaza ce onorariu trebuie sa platesc.
    Stiu ca suma se calculeaza in functie de numarul de contracte, nu de numarul de persoane, deci ar fi util de stiut cate *contracte* sunt inscrise.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine e destul de clar, in primul rand din lista scrie <121 persoane cu 128 credite au semnat cu casa de avocatura "P&A">.

    RăspundețiȘtergere
  3. scrie clar ca termenul pentru nehotarati este luni, 27.09.2010. Il rog pe moderator sa publice totalul dupa expirarea termenului limita si sa inchida lista. Eu unul nu mai sunt dispus sa accept a n-spea prelugire a acestui "termen limita"

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce nu s-a publicat inca lista finala? termenul a expirat, sau se incearca o prelungire a acestuia ?

    RăspundețiȘtergere
  5. joi seara vom publica lista finala actualizata.

    RăspundețiȘtergere
  6. te anunt respectuos ca, daca lista finala publicata joi seara nu este FINALA, eu va urez succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua,
    Desi ma straduiesc de cateva zile sa ma inscriu pe lista celor care doresc sa de-a banca in judecata nu am gasit nici o adresa unde sa trimit documentele. Va rog sa-mi dati posibilitatea sa particip si eu. Astazi sotul meu a fost la casa de avocatura Piperea si Asociatii si i s-a recomandat sa incercam in acest grup. Ne poate spune si noua cineva cum putem fi pe lista. Vad ca sunt persoane care si-au pierdut rabdarea si cer inchiderea listei. Totusi, va rog, puteti sa-mi spuneti care este procedura de intrare pe lista?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Elena

    trimite e-mail cu numele si numarul tau de telefon la stopraiffeisen@gmail.com

    @anonim

    nu e clar ce ai vrut sa ne anunti, dar iti multumim oricum pentru urare.

    RăspundețiȘtergere
  9. @moderator
    am vrut sa va anunt ca, daca o mai lalaim mult, eu voi parasi aceasta initiativa si ma voi adresa unui avocat pentru un proces individual.

    ultima actualizare spunea ca joi seara se publica lista finala. acum e vineri seara si nu e nicio lista. eu unul nu am de gand sa astept pana cand se vor strange (daca se vor strange) 150 de oameni doar ca sa scutesc diferenta de vreo 30-40 de euro la onorariul avocatului, timp in care platesc aproape 1000 pe luna bancii.

    multumesc moderatorului pentru efortul depus.

    RăspundețiȘtergere
  10. @anonim
    putina rabdare si incredere in demersul nostru. calculam atent fiecare pas, pentru ca nu vrem ca graba sa ne de-a peste cap planurile. cu totii platim mii de euro lunar bancii, dar daca dvs. considerati ca aveti mai multe sanse pe cont propriu, va dorim succes. alegerea este a dvs.

    RăspundețiȘtergere